Działania b2b firmy Puratos Polska
Agencja marketing services Peppermint przygotowała program b2b dla klientów firmy Puratos Polska
Agencja marketing services Peppermint przygotowała program b2b dla klientów firmy Puratos Polska - producenta polepszaczy do pieczywa i dodatków cukierniczych. Celem programu jest wzrost sprzedaży produktów promocyjnych oraz pozyskanie nowych odbiorców.
Program skierowany jest do piekarń i cukierń w całej Polsce. Już od początku października przedstawiciele handlowi pozyskują nowych odbiorców, prezentując mechanizm promocyjny i katalog nagród. W czasie trwania programu do opakowań wybranej grupy produktów dołączane są kupony promocyjne wraz z naklejkami punktowymi. Zadaniem uczestnika programu jest zbieranie naklejek, które następnie można wymienić na nagrody. Nowością jest możliwość wyboru, jako jednej z nagród, szkolenia w renomowanej szkole dla cukierników PROFESIONAL W. Kandulskiego. Szczegółowe informacje o zasadach programu przekazywane są za pomocą materiałów POS: katalog nagród ze zdjęciami, opisem promocyjnych produktów oraz ich wartością punktową, kupony i naklejki promocyjne, materiały dla przedstawicieli handlowych, formularze zgłoszeniowe. Dodatkowo w prasie branżowej pojawiła się reklama zapraszająca do uczestnictwa w promocji i informująca o jubileuszu firmy. Zadaniem programu jest pozyskanie nowych odbiorców, wzrost sprzedaży wybranych produktów, promocja nowego produktu HYDRA oraz uczczenie 50 rocznicy wprowadzenia na rynek pierwszego polepszacza do pieczywa, a także podkreślanie innowacyjności firmy Puratos. Program rozpoczął się 1 grudnia i potrwa do końca lutego 2004.
Agencja Peppermint przygotowała projekt programu, zajęła się produkcją materiałów POS oraz odpowiada za realizację działań.
Dołącz do dyskusji: Działania b2b firmy Puratos Polska