SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwie firmy certyfikowane przez Facebooka pomogą chronić marketerom otoczenie reklam

Facebook certyfikował firmy DoubleVerify i OpenSlate do współpracy z marketerami, którzy publikują na platformie swoje reklamy. Dwa podmioty mają pomóc w zapewnieniu bezpiecznego otoczenia reklam na Facebooku.

Facebook wprowadził dla reklamodawców nowe narzędzie, pomocne w brand safety, czyli utrzymaniu kontroli nad otoczeniem, w jakim publikowane są reklamy. Od teraz marki mogą współpracować w tym zakresie z zewnętrznymi i akredytowanymi w ramach programu Facebook Marketing Partners (FMP) partnerami. Oferują oni rozwiązania wspierające reklamodawców w zarządzaniu bezpieczeństwem marki w prowadzonych na Facebooku kampanaich.

Pierwszymi firmami, które uzyskały certyfikację są DoubleVerify i OpenSlate.

DoubleVerify dostarcza oprogramowanie do pomiaru działań marketingowych oraz dane i analizy, z których korzystają największe marki i platformy medialne na świecie, uwiarygadniając jakość i skuteczność swoich działań.

OpenSlate to natomiast niezależny system oceny treści, który pozwala marketerom wizualizować, optymalizować i automatyzować decyzje dotyczące targetowania treści na największych platformach wideo.

Facebook ma w planach dalsze rozszerzanie współpracy w obszarze brand safety.  Zachęca przy tym  do kontaktu firmy oferujące produkty i usługi dla tego obszaru.

Facebook dba o brand safety

To nie jedyne narzędzie oferowane przez Facebooka w ramach brand safety. Reklamodawcy mogą korzystać m.in. z listy wydawców i raporty dotarcia, które mogą wykorzystać do tworzenia list zablokowanych, czy usuwania określonych wydawców i aplikacji wyświetlających ich reklamy na Facebooku.

W trzecim kwartale 2018 r. Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających serwis co miesiąc wynosi blisko 2,3 mld. 

Dołącz do dyskusji: Dwie firmy certyfikowane przez Facebooka pomogą chronić marketerom otoczenie reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jurek
nie moge sie z tym zgodzic do konca. jurek z websoul
0 0
odpowiedź