Dwie firmy certyfikowane przez Facebooka pomogą chronić marketerom otoczenie reklam
Facebook certyfikował firmy DoubleVerify i OpenSlate do współpracy z marketerami, którzy publikują na platformie swoje reklamy. Dwa podmioty mają pomóc w zapewnieniu bezpiecznego otoczenia reklam na Facebooku.
Facebook wprowadził dla reklamodawców nowe narzędzie, pomocne w brand safety, czyli utrzymaniu kontroli nad otoczeniem, w jakim publikowane są reklamy. Od teraz marki mogą współpracować w tym zakresie z zewnętrznymi i akredytowanymi w ramach programu Facebook Marketing Partners (FMP) partnerami. Oferują oni rozwiązania wspierające reklamodawców w zarządzaniu bezpieczeństwem marki w prowadzonych na Facebooku kampanaich.
Pierwszymi firmami, które uzyskały certyfikację są DoubleVerify i OpenSlate.
DoubleVerify dostarcza oprogramowanie do pomiaru działań marketingowych oraz dane i analizy, z których korzystają największe marki i platformy medialne na świecie, uwiarygadniając jakość i skuteczność swoich działań.
OpenSlate to natomiast niezależny system oceny treści, który pozwala marketerom wizualizować, optymalizować i automatyzować decyzje dotyczące targetowania treści na największych platformach wideo.
Facebook ma w planach dalsze rozszerzanie współpracy w obszarze brand safety. Zachęca przy tym do kontaktu firmy oferujące produkty i usługi dla tego obszaru.
Facebook dba o brand safety
To nie jedyne narzędzie oferowane przez Facebooka w ramach brand safety. Reklamodawcy mogą korzystać m.in. z listy wydawców i raporty dotarcia, które mogą wykorzystać do tworzenia list zablokowanych, czy usuwania określonych wydawców i aplikacji wyświetlających ich reklamy na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: Dwie firmy certyfikowane przez Facebooka pomogą chronić marketerom otoczenie reklam