SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej ucieczkę Mazura i Mecenasa z austro-węgierskich koszar. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Konqubinat, Oto Film, Juice, Orka, Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications.

Nowy spot jest kontynuacją pierwszej odsłony działań reklamowych, pokazującej jak Mazur i Mecenas wymknęli się oberleutnantowi Von Steinowi z koszar i uciekają przed nim samochodem z zapasem piwa Tyskie. Dwójka bohaterów dociera do browaru w Czechach, gdzie przełożony chce im odebrać piwo i ukarać, ale po ich stronie stają lokalni piwowarzy, ujęci smakiem Tyskiego.

- Naszym celem jest chęć rozbawienia widzów. Inspirując się przygodami „CK Dezerterów” zdecydowaliśmy się na określoną stylistykę i konwencję, a co za tym idzie pokazujemy pewną epokę oraz historię, która stanowi spójną całość jaką są przygody naszych bohaterów - opisuje Michał Kuczyński, dyrektor marki Tyskie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. w social media), radiu oraz na outdoorze.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bardzo. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - studio Orka. Za działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Dowiedzą się jak się robi piwo, jak ono powinno smakować i szlag trafi całą kampanię tej tyskiej podróby piwa.
0 0
odpowiedź
User
amalgamat
Żenada. Dezerterzy z Austro-Węgier uciekają z Tychów leżących wówczas w Cesarstwie Niemieckim samochodem z rejestracją CA 457550 (jakiej nie było w żadnym z krajów tego regionu w roku 1916). Prawda historyczna nie jest jednak najważniejsza dla "tfórców" tej reklamy. Dla tyskożłopów CK dezerterów mogliby ścigać nawet kosmici.
0 0
odpowiedź
User
Pleban
Bezsensowna reklama obrażająca na dodatek jedynego przychylnego dla Polaków władcę zaborczego państwa. W Żywcu dzięki niemu były polskie szkoły i polska administracja a jego rodzina w czasie II wojny walczyła w Wojsku Polskim i była więziona przez gestapo.
0 0
odpowiedź