Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej ucieczkę Mazura i Mecenasa z austro-węgierskich koszar. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bardzo, Konqubinat, Oto Film, Juice, Orka, Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group i Q&A Communications.
Nowy spot jest kontynuacją pierwszej odsłony działań reklamowych, pokazującej jak Mazur i Mecenas wymknęli się oberleutnantowi Von Steinowi z koszar i uciekają przed nim samochodem z zapasem piwa Tyskie. Dwójka bohaterów dociera do browaru w Czechach, gdzie przełożony chce im odebrać piwo i ukarać, ale po ich stronie stają lokalni piwowarzy, ujęci smakiem Tyskiego.
- Naszym celem jest chęć rozbawienia widzów. Inspirując się przygodami „CK Dezerterów” zdecydowaliśmy się na określoną stylistykę i konwencję, a co za tym idzie pokazujemy pewną epokę oraz historię, która stanowi spójną całość jaką są przygody naszych bohaterów - opisuje Michał Kuczyński, dyrektor marki Tyskie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji, internecie (m.in. w social media), radiu oraz na outdoorze.
Kreacją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bardzo. Spoty wyreżyserował duet Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - studio Orka. Za działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Dezerterzy z Austro-Węgier w czeskim browarze reklamują piwo Tyskie (wideo)