„Smak domowych kanapek” w reklamach margaryny Delma (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa margaryny Delma. Akcję, realizowaną pod hasłem „Smak domowych kanapek”, przygotowały firmy Advalue, Orka, Edda i Mindshare Polska.
Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący, jak w sobotni poranek członkowie rodziny przygotowują różne kanapki z margaryną Delmą. Narratorem spotu jest nastoletnia córka, która przedstawia całą rodzinę w trakcie przygotowywania kanapek. W kampanii prezentowane są nowe opakowania margaryny Delma, zaprojektowane przez agencję Edda.
- Delma zmienia się razem z jej konsumentami. Chociaż jesteśmy liderem kategorii, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów, wpisując markę w obecne trendy. Nowa kampania może wydawać się rewolucją, ale w rzeczywistości Delma niezmiennie pozostaje towarzyszką wspólnych, radosnych, rodzinnych chwil, tak samo jak jej maślany smak, lubiany przez konsumentów od 20 lat - komentuje Mateusz Oktaba, brand manager marki Delma.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Advalue, za zakup mediów - dom mediowy Mindshare, a produkcją spotu zajęło się studio Orka.
Dołącz do dyskusji: „Smak domowych kanapek” w reklamach margaryny Delma (wideo)