SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima

W ramach świątecznych aktywności firma Bunge Polska wspiera markę margaryn Optima akcją z wykorzystaniem blogów kulinarnych. Za jej realizację odpowiada agencja Clickad Interactive.

Działania promujące markę prowadzone we współpracy z takimi blogami, jak MniamMniam.pl, Kuchnia Agaty, Olga Smile i Magiczny Składnik.

Akcja propaguje ideę świąt, które mogą być jednocześnie smaczne i zdrowe. Marka zaprosiła kulinarnych blogerów do stworzenia zdrowszych wariantów wigilijnych i świątecznych potraw. Influencerzy zaproponowali 12 dań w nowych odsłonach, ich przepisy prezentowane są codziennie na optymalnewybory.pl, profilu na Facebooku oraz na blogach kulinarnych.

Za koncepcję i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Clickad Interactive.

Akcja jest promowana mailingiem wysyłanym do osób interesujących się kulinariami oraz w wyszukiwarce Google.

Dołącz do dyskusji: Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl