Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima
W ramach świątecznych aktywności firma Bunge Polska wspiera markę margaryn Optima akcją z wykorzystaniem blogów kulinarnych. Za jej realizację odpowiada agencja Clickad Interactive.
Działania promujące markę prowadzone we współpracy z takimi blogami, jak MniamMniam.pl, Kuchnia Agaty, Olga Smile i Magiczny Składnik.
Akcja propaguje ideę świąt, które mogą być jednocześnie smaczne i zdrowe. Marka zaprosiła kulinarnych blogerów do stworzenia zdrowszych wariantów wigilijnych i świątecznych potraw. Influencerzy zaproponowali 12 dań w nowych odsłonach, ich przepisy prezentowane są codziennie na optymalnewybory.pl, profilu na Facebooku oraz na blogach kulinarnych.
Za koncepcję i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Clickad Interactive.
Akcja jest promowana mailingiem wysyłanym do osób interesujących się kulinariami oraz w wyszukiwarce Google.
Dołącz do dyskusji: Blogi kulinarne w bożonarodzeniowej kampanii margaryny Optima