Właściciel Delmy i Ramy zainwestuje 50 mln euro w Centrum Nauk o Żywności
Grupa Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego (do którego należą marki Rama, Kasia, Flora, Delma, Violife) ogłosił plan otwarcia Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na 50 mln euro.
Centrum Nauk o Żywności ma powstać w holenderskim mieście Wageningen, a jego otwarcie nastąpi jeszcze przed końcem 2021 r. Upfield planuje również stworzenie nowego globalnego biura w Amsterdamie.
- Plan otwarcia Centrum Nauk o Żywieniu obrazuje nasze zaangażowanie w rozwój kategorii produktów roślinnych, który opiera się na pionierskich badaniach. Nasze liczne osiągnięcia w tej dziedzinie są imponujące. Od momentu, gdy dwa lata temu powstał Upfield, wprowadziliśmy nowe, wyróżniające się na rynku produkty - roślinne sery, śmietanę i produkty do smarowania. Nowe Centrum Nauk o Żywności Upfield pozwoli nam przyspieszyć realizację naszego ambitnego planu i opracowywać jeszcze więcej rozwiązań, które pozwolą cieszyć się wspaniałym smakiem naturalnych, roślinnych produktów, korzystnych zarówno dla zdrowia konsumentów, jak i dla planety. Jako światowy lider w żywieniu roślinnym jesteśmy bardzo podekscytowani tym, jakie znaczenia ta inwestycja ma dla przyszłości całej kategorii produktów roślinnych - powiedział David Haines, CEO Grupy Upfield.
Centrum Nauk o Żywieniu Grupy Upfield
W sąsiedztwie Wageningen, gdzie ma powstać centrum, znajduje się m.in. Wageningen University & Research Centre (WUR) – uczelnia uznawana za wiodący na świecie ośrodek w dziedzinie zdrowej żywności i przemysłu rolno-spożywczego.
- Centrum pozwoli nam na wprowadzanie kolejnych innowacji, dając możliwość rozwoju kategorii naturalnej żywności pochodzenia roślinnego. To ekscytujące być częścią firmy, która wierzy w znaczenie nauki o żywności oraz rozwój wysokiej jakości produktów roślinnych i na ten cel przeznacza duże środki finansowe - mówi John Verbakel, dyrektor ds. badań i rozwoju Upfield.
Nowo wybudowana centrala pozwoli połączyć dwie główne siedziby firmy, które aktualnie znajdują się w Amsterdamie i Rotterdamie. Przeniesienie usprawni współpracę między zespołami pracującymi obecnie w różnych lokalizacjach.
W portfolio Grupy Upfield są takie marki jak Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Swoje produkty firma sprzedaje w ponad 95 krajach, posiada 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Delmy i Ramy zainwestuje 50 mln euro w Centrum Nauk o Żywności