Czterolatek Claritas
Już cztery lata minęły od chwili, kiedy Claritas Polska wprowadził na polski rynek nowatorską dziedzinę jaką jest marketing precyzyjny. Przez ten czas firmie udało się zdobyć ponad 350 klientów, którzy korzystają z produktów i międzynarodowej wiedzy Claritas z zakresu marketingu baz danych, micromarketingu i marketingu bezpośredniego. W każdym z minionych czterech lat obroty firmy rosły o 100%.
"Jestem przekonany, że marketing precyzyjny, idealne dostosowanie oferty i bezpośrednie docieranie do klienta wielu firmom umożliwi przetrwanie w tych trudnym czasie. Coraz więcej polskich managerów zaczyna się z tym zgadzać. Do marketingu precyzyjnego musieliśmy przekonać nie tylko naszych klientów, ale również Polaków, którzy odpowiedzieli na Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług. Bez informacji od ponad 4 milionów respondentów na temat ich stylu życia nie moglibyśmy stworzyć największej konsumenckiej bazy danych i rozwijać naszych produktów i usług. - powiedział Prezes Krzysztof Kuwałek, który od początku zarządza firmą."
Dołącz do dyskusji: Czterolatek Claritas