Curly, Peppies i Kasa
Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął kampanię wspierającą sprzedaż chrupek Curly i Peppies
"Projekt dla Lorenz Bahlsen Snack-World jest dowodem na to, że SMS idealnie sprawdza się jako narzędzie komunikacji w kampaniach promocyjnych. Nabywcy oprócz zakupionej paczki chrupek dostają również możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym dodatkowo mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Myślę, że taka forma spodoba się uczestnikom ze względu na łatwość przystąpienia do konkursu." - powiedział Jarosław Przybyła z MobiJOY!
"Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na SMS-owy system ewidencji zgłoszeń gdyż uważany jest on za najskuteczniejszy w przypadku naszej grupy docelowej. Już teraz, w połowie października, otrzymaliśmy kilkadziesiąt tysięcy zgłoszeń, co potwierdza słuszność przyjętych założeń" - informuje Mirek Młynarczyk z Albedo Marketing.
W paczkach CURLY i PEPPIES znajduje się wrzutka zawierająca nadrukowany unikatowy kod alfanumeryczny lub wrzutka "paczka gratis". Zadaniem uczestnika promocji jest przesłanie za pomocą SMSu kodu poprzedzonego prefiksem KASA na numer 7101 (koszt 1,22 zł z VAT). Każdego dnia trwania promocji (czyli przez 61 dni) spośród osób, które wcześniejszego dnia przysłały wiadomość wyznaczana jest jedna, która otrzymuje 2000 złotych w gotówce. W promocji dodatkowo do wygrania jest przeszło 500.000 gratisowych paczek. Uczestnik promocji może otrzymać paczkę bezpośrednio w sklepie biorącym udział w promocji - wystarczy, że wymieni wrzutkę z opisem "paczka gratis" znalezioną w opakowaniu chrupek.
Agencja Albedo Marketing zajęła się kreacją przedsięwzięcia, opracowała mechanizm kampanii oraz zaprojektowała i wyprodukowała materiały promocyjne. MobiJOY! Mobile Marketing przygotowało mechanizm służący do obsługi sfery mobilnej i zapewnia nadzór nad odbieranymi i odsyłanymi SMSami. Kampania rozpoczęła się 1 października i potrwa do końca listopada 2003 roku.
Inne
Dołącz do dyskusji: Curly, Peppies i Kasa