Codemedia przejął od OMD obsługę Monster Polska
Dom mediowy Codemedia wygrał konkurs ofert na kompleksową obsługę reklamową serwisu rekrutacyjnego Monster Polska. Poprzednio w zakresie planowania i zakup mediów pracował dla niego OMD.
Codemedia zajmie się dla Monster Polska przygotowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marketingowej na 2015 roku, a także będzie odpowiadać za kompleksowe doradztwo marketingowe oraz planowanie i zakup mediów. Dla nowego klienta pracuje od grudnia ub.r. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
- Wybraliśmy Codemedia ze względu na doświadczony zespół i jego profesjonalne podejście w zakresie budowania i wdrożenia strategii marketingowej, wspierającej realizację celów Monster Polska w 2015 roku. Dodatkowym atutem jest kompleksowa obsługa oraz lokalny charakter firmy ze znajomością polskiego rynku i jego specyfiki - uzasadnia Bartosz Struzik, dyrektor zarządzający Monster Polska.
W konkursie ofert dotyczącym tego zlecenia wzięło udział siedem firm. Poprzednio dla Monster Polska w zakresie planowania i zakupu mediów pracował dom mediowy OMD.
W październiku ub.r. MonsterPolska.pl odwiedziło 395 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Codemedia przejął od OMD obsługę Monster Polska