Tauron przygotowuje się do przetargu na obsługę jego działań w internecie
Spółka Tauron Sprzedaż zaprosiła agencje do składania deklaracji dotyczących udziału w planowanym przez nią przetargu na świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowo - sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Agencje mają kilka dni na wypełnienie odpowiedniego formularza, w którym m.in. zadeklarują chęć udziału w taki przetargu oraz wykażą się doświadczeniem w zakresie, który przetarg obejmuje.
Przetarg będzie dotyczył usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowych Tauronu w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).
Tauron informuje, że z wybraną w przetargu agencją (lub agencjami) zawrze umowy ramowe. Spółka nie podaje na jak długo zawrze z nimi umowy. Nie podaje też terminu startu przetargu.
Obecnie obsługą kampanii reklamowych Tauronu w internecie zajmuje się agencja ClickAd, która jesienią ub.r. wygrała przetarg wspólnie z domem mediowym Codemedia. Od kilku miesięcy pracuje jednak sama - dom mediowy Codemedia jesienią ub.r, ogłosił bowiem upadłość.
Tauron planuje też przetarg na kompleksową obsługę reklamową.
Dołącz do dyskusji: Tauron przygotowuje się do przetargu na obsługę jego działań w internecie