Co się dzieje nocami w lokalach Burger King? Sieć prezentuje "galerię wpadek" (wideo)
Brazylijski Burger King pokazał, na co stać jego klientów goszczących w lokalach nocą. Wszystko po to, by zareklamować dostawę w godzinach nocnych.

Pandemia Covid-19 i związane z nią ograniczenia dają się we znaki w każdym zakątku świata. Z powodu koronawirusa cierpią między innymi Brazylijczycy, gdzie ciągle notuje się wysoką liczbę nowych zachorowań dziennie, a kraj z trudem radzi sobie z opanowanie choroby.
W tej ciężkiej sytuacji Brazylijczycy - jak wiele osób na całym świecie - tęsknią za swoimi ulubionymi restauracjami, spędzając czas z rodziną, noce często zostawiając dla przyjaciół. Burger King postanowił w swojej nowej kampanii przypomnieć najbardziej nietypowe, śmieszne, żenujące i wstydliwe momenty, zarejestrowane okiem kamer z lokali sieci.
Film "Late Night Stores" promuje przy okazji ofertę specjalnych dostaw brazylijskiego Burger Kinga od północy do 5 rano ze zniżką70 proc. na zamówienia.
Kreację przygotowała agencja David z Sao Paulo. Produkcją zajęło się studio Cafe Royal.
Dołącz do dyskusji: Co się dzieje nocami w lokalach Burger King? Sieć prezentuje "galerię wpadek" (wideo)