Krótkie wideo najmocniej angażuje na TikToku
Największą uwagę na TikToku utrzymują treści trwające poniżej 30 sekund - pokazuje badanie agencji GetHero.
Twórcy internetowi dostarczający content w aplikacji TikTok zazwyczaj publikują materiały wideo, których czas trwania nie przekracza 16 sekund.
Krótkie wideo przyciąga uwagę na TikToku
Zdecydowana większość (94 proc.) udostępnionych na TikToku filmów trwało do 30 sekund. Eksperci GetHero wskazują, że próg tolerancji użytkowników dotyczący długości materiałów kończy się właśnie na 30 sekundach.
Najwyższą uwagę przyciągają treści o długości nie dłuższej niż 10 sekund (94,5 proc.).
- W przypadku dłuższych treści trudniej jest utrzymać uwagę widza. Materiały takie muszą być zaskakujące i przemyślane, aby nie zanudzić odbiorców. Wyniki naszych badań potwierdzają, że użytkownicy TikToka w dalszym ciągu doceniają krótkie i wartościowe treści publikowane przez twórców - mówi Magdalena Wysocka, project manager w agencji GetHero.
Badanie GetHero przeprowadzono na podstawie materiałów opublikowanych na TikToku w okresie o 1 marca do 5 kwietnia 2020 roku.
TikTok bije rekordy na świecie
Platforma TikTok, działająca przede wszystkim jako aplikacja mobilna, należy do chińskiego koncernu ByteDance, który w 2017 roku przejął konkurencyjną platformę Musical.ly i połączył ją z TikTokiem.
W ub.r. TikTok był drugą po WhatsAppie najczęściej pobieraną aplikację społecznościową. W ciągu ostatniego roku z TikToka co miesiąc korzystało 800 mln osób na świecie. W 2019 r. aplikacja została pobrana 738 mln razy (w tym za 46 mln odpowiadają USA), w Polsce korzysta z niej już ponad 6 mln osób..
Dołącz do dyskusji: Krótkie wideo najmocniej angażuje na TikToku