Claritas poznał styl życia co siódmego Polaka
Po podliczeniu wyników tegorocznej wysyłki Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług oraz innych ...
Po tegorocznej akcji zbierania danych, która właśnie została podsumowana, Claritas posiada w swojej bazie dane na temat 1,9 miliona polskich gospodarstw domowych. Dane te mogą być wykorzystywane do celów marketingowych, ponieważ znajdują się w niej jedynie adresy i dane osób, które wyraziły pisemną zgodę na ich przetwarzanie.
Dzięki wysyłce Kwestionariusza, Claritas co roku zdobywa informacje na temat tzw. “gorących klientów”, na które co roku czeka wiele firm. Są to deklaracje Polaków odnoście najbliższych planów zakupowych w 2003 roku np. 160 tys. rodzin zadeklarowało, że właśnie planuje zakup auta, 300 tys. osób myśli o zakupie sprzętu gospodarstwa domowego i dóbr luksusowych, 170 tys. osób planuje skorzystać z oferty nowoczesnych usług bankowych. Claritas dysponuje równiez najświeższymi danymi na temat 130 tys. aktywnych konsumentów usług telekomunikacyjnych. “Dane te są cenne z punktu widzenia firm przygotowujących akcje marketingowe, ponieważ dostarczają wiedzy na temat klientów, którzy właśnie teraz oczekują na specjalne oferty.” – opowiada Krzysztof Kuwałek, Prezes Claritas Polska.
Inne
Dołącz do dyskusji: Claritas poznał styl życia co siódmego Polaka