Cityboard Media waloryzuje ceny swoich produktów
Cityboard Media dokonała waloryzacji cen swoich produktów w oparciu, między innymi, o wskaźniki inflacyjne z ostatnich kilku lat. Ceny wszystkich produktów zostały podniesione średnio o 10%, chociaż zmiany są różne dla poszczególnych rodzajów nośników. Zmiana została wprowadzona do oferty firmy od 10 marca 2003. Waloryzacja cen produktów Cityboard Media jest wynikiem ogólnej sytuacji rynkowej w Polsce.
W ciągu ostatnich kilku lat firma nie uwzględniała wskaźników inflacyjnych w swojej ofercie cenowej. Jednak obecnie, ze względu na systematyczny wzrost kosztów obsługi sieci, zarząd spółki podjął decyzję o waloryzacji cen nośników.
Cityboard Media jest liderem rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Obecnie dysponuje siecią 3300 tablic wielkoformatowych w 50 największych ośrodkach miejskich w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Cityboard Media waloryzuje ceny swoich produktów