Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu
Wydawnictwo Burda Internatonal utworzyło stanowisko chief marketing officera na Polskę i Czechy. Objęła je Jowita Michalska.

Jak podano w komunikacie, Jowita Michalska będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie firmy przez proces digitalizacji i poszukiwania nowych modeli biznesowych.
Jowita Michalska to manager z prawie 20-letnim doświadczeniem na rynku strategii biznesowej, marketingu i mediów. Przez ostatnio półtora roku była prezesem firmy doradczej TechFuture. Obecnie jest również dyrektorem zarządzającym fundacji FSCD.
Wcześniej Michalska była doradcą prezesa zarządu i dyrektora marketingu Polskiej Grupy Energetycznej, marketing communcation directorem w Polkomtelu i client service directorem w agencji reklamowej G7.
Burda International Polska ma w portfolio ponad 40 magazynów prasowych i około 20 serwisów internetowych.
Dołącz do dyskusji: Burda stawia na media cyfrowe. Jowita Michalska szefem marketingu