Budżet e-marketingowy ORACLE dla HYPERmedia
Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e marketingowej firmy w roku 2003
Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e marketingowej firmy w roku 2003. HYPERmedia była jedną z ośmiu agencji, które wzięły udział w przetargu, rozstrzygniętym 18 kwietnia.
Tematem przeprowadzonego przez Oracle Polska przetargu była obsługa firmy w zakresie promocji e marketingowej w roku finansowym 2003/2004. Zwycięska agencja będzie w tym okresie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji e-marketingowej dla Oracle Polska, przygotowywanie kreacji do kampanii promocyjnych, planowanie mediów, przeprowadzanie konkursów oraz wszelkich innych działań promocyjnych na rzecz Oracle Polska przeprowadzanych w Internecie.
Odbiorcami produktów Oracle jest ściśle określone grono specjalistów. Potencjalni klienci firmy to grupa niezwykle wymagająca i dobrze wyedukowana. W związku z tym, kluczowa staje się kwestia rzetelnej komunikacji. Skuteczność działań marketingowych uwarunkowana jest precyzyjnym profilowaniem przekazu do potencjalnych odbiorców oraz trafnością wyboru narzędzi i serwisów internetowych używanych do przeprowadzenia działań.
Wybór i dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców technologii Oracle nie jest zadaniem prostym. Dlatego HYPERmedia wyznaczyła do obsługi Oracle Polska pracowników z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze firm z branży IT w projektach internetowych.
Wiele z akcji promocyjnych Oracle ma na celu zebranie danych na temat osób zainteresowanych ofertą firmy. Projekty przeprowadzone w ciągu zaledwie ostatniego roku pozwoliły polskiemu oddziałowi Oracle zebrać tak wiele ankiet z informacjami o potencjalnych klientach, że w efekcie Oracle Polska uplasował się w czołowej dziesiątce wśród oddziałów w całym regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka).
Najważniejszym elementem procedury przetargowej było zaprezentowanie całościowej strategii promocyjnej, wprowadzającej nowy na polskim rynku produkt Oracle Collaboration Suite. Propozycja HYPERmedia okazała się najbardziej atrakcyjna.
"HYPERmedia udowodniła największe zrozumienie potrzeb grupy docelowej, znajomości rynku, a także samego produktu - zaproponowany sposób promocji produktu wydał nam się najciekawszy. Myślę, że nie bez znaczenia było tu doświadczenie HYPERmedia we współpracy z firmami branży IT, co przełożyło się na jakość ich oferty." - mówi Monika Bacia, odpowiedzialna za planowanie i przeprowadzanie kampanii produktowych w Oracle Polska. "Hypermedia złożyła również najbardziej efektywną cenowo ofertę obsługi Oracle" - dodaje Monika Bacia.
Dotychczasowa, roczna współpraca z Oracle dowiodła skuteczności działań e marketingowych zaprojektowanych i przeprowadzanych przez warszawską agencję. Wnioski wyciągnięte ze zrealizowanych dotychczas akcji marketingowych posłużą ponadto do zoptymalizowania wyników kolejnych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Budżet e-marketingowy ORACLE dla HYPERmedia