Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna Łyżeczka
Firma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, rozpoczyna przedświąteczne działania marketingowe.
Pierwszym ich etapem jest uruchomienie strony internetowej www.srebrnalyzeczka.pl, gdzie konsumenci znajdą informacje na temat marki, produkcji cukru oraz przepisy kulinarne.
W grudniu ruszy akcja promocyjna Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka w nowym innowacyjnym opakowaniu. Działania promocyjne wzmocni kampania reklamowa z udziałem prasy kobiecej i handlowej, kampania outdoorowa oraz animacje i degustacje w sieciach handlowych. Kampanię promocyjną, reklamową oraz realizację strony internetowej nadzoruje agencja reklamowa Shade Design.
Grudzień 2006: Kampania outdoorowa
Listopad – grudzień 2006: Reklama w prasie kobiecej i prasie handlowej
Grudzień 2006: Animacje i degustacje w wybranych placówkach handlowych, POSM materiały.
Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna Łyżeczka