„Dzwonisz raz i sprawa załatwiona” - Bogusław Linda śpiewa i tańczy w reklamie T-Mobile dla Firm (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa T-Mobile dla Firm z udziałem Bogusława Lindy podkreślająca wysoką jakość obsługi klientów tej taryfy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bridge2Fun, Tank, SMG Polska, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
W spocie z kampanii Bogusław Linda - który jest nie tylko aktorem i reżyserem, lecz także współwłaścicielem Warszawskiej Szkoły Filmowej - śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T-Mobile. Motywem muzycznym jest melodia „Don’t worry, be happy”.
- W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99 proc. spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów - opisuje Marta Szwakopf, dyrektor departamentu marketingu segmentu B2B w T-Mobile Polska.
Według danych Kantar Media w całym ub.r. cennikowe wydatki reklamowe T-Mobile Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 391,5 mln zł, o 26,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Nowa akcja reklamowa ruszyła 18 lutego, obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. social media), outdoor oraz materiały POS w salonach T-Mobile.
Kreacją reklam ATL zajęła się agencja Bridge2Fun, produkcją spotu - studio produkcyjne Tank, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Za działania reklamowe w internecie odpowiada Liquid Thread, za aktywności w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy SMG Polska.
Dołącz do dyskusji: „Dzwonisz raz i sprawa załatwiona” - Bogusław Linda śpiewa i tańczy w reklamie T-Mobile dla Firm (wideo)