Avon zmienia pozycjonowanie marki i hasło reklamowe na "Masz w sobie siłę"
Avon wystartował z kampanią reklamową najnowszej szminki Hydramatic. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki "Masz w sobie siłę!".
W spocie promującym szminkę Avon Hydramatic wystąpiła brytyjska beatboxerka Hamzaa, która zgodnie z nowym hasłem Avon pokazuje, że ma w sobie siłę, by podążać własną ścieżką niezależnie od tego, co mówią inni.
"Masz w sobie siłę" nowym hasłem Avon
Nowe hasło marki "Masz w sobie siłę" ma inspirować kobiety do podążania własną ścieżką, spełniania marzeń, realizowania nawet najbardziej ambitnych celów.
- W tej kampanii pokazujemy się z nowej strony, nieoczywistej dla beauty. Avon oferuje nie tylko ulubione produkty Polek, na które każdy może sobie pozwolić, ale też działa na rzecz kobiet – mówi Daniel Przemęcki, head of category, brand and media w Avon Cosmetics Polska.
Kampania telewizyjna potrwa do 9 kwietnia. Spoty będą emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Oprócz reklam TV Avon zaplanował również kampanię digitalową, która potrwa do 15 kwietnia oraz influencerską (Instagram, TikTok), a także działania PR.
Jest to adaptacja globalnej kampanii, której amplifikację Avon powierzył agencji VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za współpracę z influencerami – agencja BrandLift, a za komunikację PR – Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Avon zmienia pozycjonowanie marki i hasło reklamowe na "Masz w sobie siłę"