Arena Media z budżetem mediowym wszystkich marek PPG Deco Polska
Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę mediową PPG, tym samym obroniła budżet Tikkurila i rozpoczyna pracę na rzecz całego portfolio marek PPG Deco Polska.

W wyniku wygranego przetargu agencja Arena Media obroniła budżet mediowy Tikkurila i rozpoczęła współpracę z PPG Deco Polska.
Agencja będzie zajmować się obsługą mediową wiodących na rynku farb i lakierów marek z portfolio PPG, czyli Dekoral, Bondex, Drewnochron (obsługą mediową tej marki zajmował się Starcom).
W przetargu Arena Media zaprezentowała ofertę komunikacji opartą o proces Mx, czyli strategię tworzenia media experience dla odbiorcy, która pozwala wyjść daleko poza podstawowe elementy planowania mediów, stawiając na efektywne wyważenie w komunikacji celów zasięgowych z kontekstem i treścią.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Arena Media z budżetem mediowym wszystkich marek PPG Deco Polska