Akcja Rekrutacja 2003 Coca-Cola
Akcja Rekrutacja ma charakter konkursu. Praca konkursowa to regionalna strategia marketingowa dla istniejącej marki napoju z portfolio firmy Coca-Cola, bądź też dla nowo wymyślonej, przez uczestników konkursu, marki napoju, która mogłaby wejść do portfolio Coca-Cola Polska.
W konkursie mogą wziąć udział studenci 4 i 5 roku* - studiujący na terenie Polski, w uczelniach państwowych i prywatnych, z doskonałą znajomością języka angielskiego. I co ważne, by wygrać nie trzeba być studentem kierunku związanego z marketingiem.
- Wychodzimy z założenia, że najważniejsza jest pasja i wiedza merytoryczna, a nie kierunek studiów - mówi dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Polska Krzysztof Jakubiak. - Pewnie, większość uczestników zeszłorocznej Akcji Rekrutacja to studenci kierunków ekonomicznych, ale wg nas jest też wielu młodych świetnych studentów z ogromną wiedzą fachową na innych kierunkach i nasze kryteria pozwalają im wszystkim wziąć udział w Akcja-Rekrutacja -dodaje. - dodaje.
- Uczestnicy konkursu startują jako trzyosobowe drużyny złożone z ludzi spełniających wyżej określone kryteria. Znieśliśmy też obowiązek budowania zespołów konkursowych spośród studentów jednej uczelni - mówi dyrektor personalny Coca-Cola Polska, Małgorzata Jastrzębska. - Praca zespołowa, a na niej opiera się uczestnictwo w Akcji Rekrutacja, to bardzo trudne zadanie. Oceniamy jakość pracy całego zespołu, ale i każdego członka osobno, wiemy też, że przyjaciołom i znajomym współpracuje się często lepiej, stąd weryfikacja zeszłorocznych kryteriów - dodaje.
Inne
Dołącz do dyskusji: Akcja Rekrutacja 2003 Coca-Cola