Agora włącza usługę '36.6' do internetowej oferty reklamowej
Agora włącza usługę prepaidową '36.6' działającą w ramach sieciPlus do swojej oferty reklamowej. Firmy zainteresowane promocją wserwisach internetowych koncernu będą mogły dodatkowo wykupićreklamy głosowe w '36.6'.
Agora podpisała z Polkomtelem umowę na dostarczanie treścireklamowych do usługi prepaidowej '36.6' uruchomionej przezoperatora w czerwcu w ramach sieci Plus. Na mocy porozumieniakoncern będzie oferował firmom reklamującym się w jego serwisachinternetowych dodatkowe wykupywanie spotów głosowych w '36.6'. Wramach tej usługi działa bowiem funkcjonalność "Chill Bill", którauzupełnia maksymalnie 10 razy w miesiącu każdemu użytkownikowi jegokonto o złotówkę, jeśli osłucha on trzy reklamy i prawidłowoodpowie na zadane pytanie.
- Główne zalety reklamy głosowej, takie jak świadomy odbiór imożliwość weryfikacji przez użytkownika, dadzą marketerowi szansęsprawdzenia kampanii przed właściwą realizacją lub po niej -przewiduje Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internetw Agorze. - Jest to kolejny produkt reklamowy w naszej ofercie,który będzie zwiększał efektywność kupowanych kampanii -dodaje.
Dołącz do dyskusji: Agora włącza usługę '36.6' do internetowej oferty reklamowej