Agencja Stargraphics odświeża swój wizerunek i zmienia nazwę
STGR Stargraphics Creative Agency to pełna zmieniona nazwa agencji Stargraphics.
W komunikacji agencja będzie posługiwać się skrótem STGR, z czym wiąże się również zmiana systemu identyfikacji wizualnej, w którym STGR stanowi kluczowy element graficzny w kompozycji nowego logo. Przejście do innej nazwy ma na celu odświeżenie wizerunku rozwijającej się agencji - czytamy w komunikacie.
Do zespołu agencji z początkiem tygodnia dołączył Krzysztof Kąsek na stanowisko DTP designer. Do tej pory pracował dla takich klientów jak SCA, Microsoft, Dębica, Premium Food.
Główni klienci STGR to PŻB Polferries, Dominet Bank, Grupa Michelin Polska (Michelin, Kleber, Kormoran, BF Goodrich), Nordea TUnŻ. Z końcem roku 2005 agencja nawiązała również współpracę z Polskim Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
Inne
Dołącz do dyskusji: Agencja Stargraphics odświeża swój wizerunek i zmienia nazwę