Agencja Profile w finale konkursu IPRA
Profile w finale "Ipra golden awards for excellence in public relations"
Od czerwca 2003 roku profile realizują dla Telekomunikacji Polskiej kampanię społeczną SZPITAL Z SERCEM. Jej celem jest kształtowanie wizerunku TP jako firmy odpowiedzialnej społecznie. SZPITAL Z SERCEM jest Akcją realizowaną we współpracy z "Gazetą Wyborczą" i miesięcznikiem "Dziecko" i ma za zadanie pomaganie dzieciom w trudnym okresie pobytu w szpitalu, zmienianie świadomości pracowników medycznych i rodziców oraz dostarczanie dziecięcym oddziałom szpitalnym środków na inwestycje polepszające warunki pobytu dzieci i rodziców.
W 2003 roku do Akcji przystąpiło 588 oddziałów z 1164 zaproszonych do wzięcia udziału (wszystkich oddziałów dziecięcych w Polsce). Warunkiem przystąpienia do Akcji było zaakceptowanie i zobowiązanie się do przestrzegania opracowanego przez Radę Honorową i dziennikarzy "Gazety Wyborczej" DEKALOGU SZPITALA Z SERCEM. Oddziały uczestniczące w Akcji mogły ubiegać się o darowizny na poprawę infrastruktury ułatwiającej dzieciom stały kontakt z rodzicami. 100 oddziałów otrzymało na realizację inwestycji darowizny na łączną kwotę 1,3 mln zł.
Inne
Dołącz do dyskusji: Agencja Profile w finale konkursu IPRA