SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated

Adam Śmiłowski został dyrektorem strategicznym grupy ChangeIntegrated. Zastąpił na tym stanowisku Marka Żołędziowskiegokierującego całą firmą.

Adam Śmiłowski awansował na dyrektora strategicznego grupyChange Integrated ze stanowiska senior strategic plannera. W nowejfunkcji zastąpił Marka Żołędziowskiego, CEO całej firmy. Śmiłowskijako dyrektor strategiczny Change Integrated kieruje 4-osobowymzespołem zajmującym się strategią wszystkich klientów obsługiwanychprzez agencję, takich jak BMW, Grupa Żywiec, Link4, Play iPolpharma.

Adam Śmiłowski pracuje w branży reklamowej od 7 lat, z których 3lata spędził w agencji BBDO, 3 lata w D'Arcy/G7, a ostatni rok wChange Integrated. W tym czasie zajmował się strategią m.in.launchowej kampanii Heyah, nadzorując też badania na jej potrzeby,i re-launchowej akcji Kinder Bueno. Oprócz tego jako strategwspierał największe marki na polskim rynku m.in. Erę,Telekomunikację Polską, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette iPZU.

Dołącz do dyskusji: Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl