SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

58 proc. widzów kampanii 'The New Poland' w CNN chce odwiedzić Polskę

58 proc. widzów CNN International z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji, którzy widzieli w czerwcu br. kampanię "The New Poland", chce odwiedzić nasz kraj. Ogółem przekaz zauważyła co najmniej połowa osób oglądających tę stację.

Z badania przeprowadzonego przez Continental Research wynika, że prowadzoną w czerwcu br. kampanię "The New Poland" zauważyło w CNN International 51 proc. osób z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji, które oglądają tę stację dwa razy w tygodniu, a 69 proc. widzów włączających ją co najmniej pięć razy w tygodniu. Natomiast film dokumentalny "Autumn of Change", wyemitowany 4 czerwca i dwukrotnie powtórzony, osiągnął w tych grupach popularność na poziomie odpowiednio 21 proc. i 40 proc. Z kolei wśród internautów odwiedzających serwis CNN.com co najmniej raz w tygodniu reklamy zamieszczane w ramach tej akcji dostrzegło 47 proc., a na specjalną ministronę weszło 27 proc.

78 proc. odbiorców kampanii "The New Poland" uważa, że wzmacnia ona wizerunek Polski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, a 73 proc. sądzi, że przekaz podkreśla potencjał biznesowy naszego kraju. Trzy czwarte widzów tych programów i reklam jest przekonane, że Polska ma bogatą kulturę, 57 proc. - że jest jednym z najprężniej rozwijających się krajów europejskich, a 56 proc. - że oferuje interesujące możliwości inwestycyjne.

Spośród odbiorców kampanii "The New Poland" 60 proc. uważa, że Polska to atrakcyjne miejsce do spędzenia wakacji, a aż 58 proc. deklaruje, że odwiedzi nasz kraj w ciągu najbliższych dwóch lat. Takie same plany ma 51 proc. osób intensywnie oglądających CNN International i 43 proc. regularnych widzów tej stacji.

Badanie odbioru kampanii "The New Poland" zostało przeprowadzone w lipcu br. przez firmę Continental Research. Sondaż objął 302 widzów CNN International z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji, którzy oglądają tę stację co najmniej dwa razy w tygodniu, oraz reprezentatywną grupę 308 osób z tych krajów, które śledzą media międzynarodowe.

Dołącz do dyskusji: 58 proc. widzów kampanii 'The New Poland' w CNN chce odwiedzić Polskę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl