Zupy instant Winiary w zmienionych opakowaniach
Zupy instant marki Winiary są wprowadzane do sprzedaży w plastikowych kontenerkach. W styczniu produkty wesprze kampania reklamowa przygotowana przez firmy Legend Group, Mediaedge:cia i Linea Recta.
Do tej pory zupy instant Winiar – barszcz czerwony i rosół z kury – były sprzedawane w szklanych słoikach. Obecnie produkty można kupić w plastikowych kontenerkach. Zarządzająca tą marką firma Nestlé Polska wyjaśnia, że zmiana opakowań stanowi odpowiedź na potrzeby konsumentów. Kontenerki są bowiem lżejsze niż słoiki, a dzięki eliptycznemu kształtowi – poręczniejsze i ułatwiające dozowanie zupy łyżką.
Zupy instant Winiar w nowych opakowaniach od listopada są dostępne w sieciach sprzedaży, a do końca grudnia pojawią się w mniejszych sklepach. W styczniu produkty zostaną wsparte działaniami reklamowymi, które obejmą telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz stacje tematyczne), prasę i punkty sprzedaży. Za kreację tej kampanii odpowiada agencja Legend Group, za zakup mediów – dom mediowy Mediaedge:cia, a za materiały POS – agencja Linea Recta.
Dołącz do dyskusji: Zupy instant Winiary w zmienionych opakowaniach
Zupa w proszku nawet koło "zdrowia" nie stała, więc chyba jej wszystko jedno :)