Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie „na wagę złota”
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa Mleka Łowickiego (produkowanego przez OSM Łowicz) oparta na wizerunku łyżwiarza Zbigniewa Bródki. To pierwsza akcja marketingowa z jego udziałem.

Kampania Mleka łowickiego UHT z udziałem Zbigniewa Bródki przebiega pod hasłem „Mleko na wagę złota”, które oczywiście nawiązuje do zdobycia przez zawodnika złotego medalu na tegorocznych igrzyskach w Soczi.
Akcja od początku kwietnia obejmuje nośniki outdoorowe w całym kraju. OSM Łowicz zapowiada, że niedługo ruszy jej kolejny etap, który będzie prowadzony w telewizji.
Kreację kampanii przygotowała agencja Inter Test, która odpowiada też za zakup mediów na potrzeby działań.
OSM Łowicz jest sponsorem indywidualnym Zbigniewa Bródki.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bródka reklamuje Mleko Łowickie „na wagę złota”