Spark Foundry rozpoczyna obsługę mediową OSM Łowicz, Mleko Łowickie reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Dom mediowy Spark Foundry (należący do Publicis Media) rozpoczyna współpracę z Okręgową Spółdzielnią Mleczarską Łowicz. Jedną z pierwszych realizacji jest kampania pod hasłem „Niezwykłe mleko. Twoje łowickie”.
Spark Foundry odpowiada za stworzenie strategii obecności w mediach oraz planowanie, zakup i optymalizację kampanii dla OSM Łowicz. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Wcześniejsze działania dla tej firmy realizował w zakresie obsługi mediowej m.in. dom mediowy Effective Media. Twarzą marki Mleko Łowickie był łyżwiarz Zbigniew Bródka.
W obecnej kampanii wizerunkowej firma chce odmłodzić markę Łowicz i pokazać nowe, innowacyjne opakowanie mleka. Zastosowano w nim rozwiązanie szerokiej nakrętki, dzięki której karton jest otwierany i zamykany jednym ruchem, bez usuwania dodatkowych zawleczek.
- Nowe opakowanie mleka Łowicz podnosi standard użytkowania i wygodę jego przechowywania. Rozwiązania technologiczne zastosowane przy produkcji kartonu plasują ten produkt w segmencie premium - mówi Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu OSM Łowicz
Dodatkowym wyróżnikiem mleka łowickiego, podkreślającym regionalne pochodzenie produktu, są motywy nawiązujące do folkloru i tradycji regionu łowickiego.
Wprowadzeniu nowego opakowania towarzyszy kampania reklamowa w telewizji oraz serwisie Youtube (30- i 15-sek. spoty). Stworzeniem strategii obecności w mediach oraz planowaniem, zakupem i optymalizacją kampanii wideo zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Za produkcję spotów odpowiadał Bartek Bandoła z MBT Production.
Dołącz do dyskusji: Spark Foundry rozpoczyna obsługę mediową OSM Łowicz, Mleko Łowickie reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)