Zbigniew Bródka jako strażak w kampanii „Nie dla czadu” (wideo)
Państwowa Straż Pożarna wspólnie z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych prowadzą kolejną odsłonę kampanii społecznej „Nie dla czadu”. Jej ambasadorem został mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka, który pracuje też jako strażak zawodowy.

Tegoroczna odsłona kampanii „Nie dla czadu” zaczęła się pod koniec października od konferencji prasowej, na której zaprezentowano plakat przekazany jednostkom Państwowej Straży Pożarnej i mediom. Patronat honorowy nad akcją objął minister spraw wewnętrznych.
W akcji chodzi o promowanie ostrożność podczas ogrzewania mieszkań i uświadomienie zagrożeń z tym związanych. Organizatorzy zachęcają, żeby zaopatrywać się w czujniki tlenku węgla, które są niedrogie, a po umieszczeniu w pokoju z urządzeniem grzewczym odpowiednio wcześnie sygnalizują niebezpieczeństwo, wydając bardzo głośny dźwięk.
W poniedziałek udostępniono spot, w którym występuje Zbigniew Bródka - mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim, pracujący też jako strażak zawodowy w Komendzie Powiatowej Straży Pożarnej w Łowiczu.
Przypomnijmy, że od połowy listopada Bródka reklamuje golarki Zelmer pod hasłem „Gładki przejazd” (zobacz szczegóły).
Za przygotowanie i koncepcję kampanii „Nie dla czadu” odpowiada departament komunikacji społecznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Koszt przygotowania plakatu to 676 zł, a realizacji spotu - wyprodukowanego przez „Krótkie Formy”- StartUp Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości - to 10,9 tys. zł (Zbigniew Bródka wystąpił w nim bez honorarium).
W ramach akcji wszystkie informacje i materiały umieszczono na stronie MSW i kontach resorty na portalach społecznościowych, a także przekazano Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (z zaleceniem rozdysponowania podległym jednostkom) oraz mediom.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Bródka jako strażak w kampanii „Nie dla czadu” (wideo)