Tadeusz Drozda radzi internautom w kampanii x-kom (wideo)
Sieć sklepów x-kom ze sprzętem elektronicznym rozpoczęła internetową kampanię, której bohaterem jest satyryk Tadeusz Drozda. Akcja jest realizowana głównie na YouTubie.
W ramach kampanii na YouTubie emitowane są spoty, w których Tadeusz Drozda udziela zabawnych rad na różne tematy, np. jak zostać vlogerem czy podróżnikiem, jak grać w fifę wszędzie, jak zmieniać tapetę, do czego służą komputery, jak być mądrym cały czas oraz na czym najlepiej słuchać hip-hopu.
Reklamy są wyświetlane przed materiałami wideo o podobnej tematyce.
- Oczywiście nasza akcja jest kampanią sprzedażową. Po każdym komentarzu znajduje się zaproszenie do x-komu na zakupy. Zatem jeżeli Pan Tadeusz narzeka na jakość współczesnego hip-hopu i odsyła do klasyków w stylu Kaliber 44, x-kom natychmiast sugeruje, że zawsze warto mieć przy sobie dobrą muzę i należy jej słuchać na dobrym sprzęcie, a ten można znaleźć w naszym sklepie - wyjaśnia Jakub Biel, communication manager w x-komie.
Akcja ruszyła w poniedziałek i potrwa przez cały tydzień. Oprócz YouTube’a obejmuje profile x-kom na platformach społecznościowych i serwis geex.x-kom.pl. Na jej potrzeby przygotowano 20 spotów.
Za przygotowanie i realizację kampanii we własnym zakresie odpowiada x-kom.
Do firmy należy 25 salonów stacjonarnych i sklep internetowy ze sprzętem elektronicznym.
Dołącz do dyskusji: Tadeusz Drozda radzi internautom w kampanii x-kom (wideo)
w pisie go lubią... maja takie dziwne poczucie humoru jak ich kolejny idol pietrrzak.:)