SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Winiary reklamują się w serialu internetowym

Winiary prowadzą kampanię reklamową związaną z serialeminternetowym "Pitu, Pitu". Firma promuje się na zasadzie productplacementu w animowanej produkcji wypełnionej zabawnymi dialogami.

Winiary reklamują oferowane przez siebie "Danie w 5 minut" wpierwszych 12 odcinkach serialu "Pitu Pitu". Animowana produkcjaopowiada o parze bohaterów, którzy prowadzą pełne gier słownych iabsurdalnego humoru rozmowy łączące ironię i groteskę. Serialudostępniany jest na stronie internetowej www.pitupitu.tivi.pl działającejw obrębie serwisu www.tivi.pl, wktórym Winiary prowadzą też standardową akcję reklamową.

W realizacji kampanii product placement Winiary współpracują zA2 Multimedia, utworzoną przez Agorę i ATM Grupę spółkązarządzającą serwisem www.tivi.pl.- Sądzimy, że pierwszy sfinalizowany projekt z dużym koncernem jestzapowiedzią popularyzacji nowej formy komunikacji marketingowej,jaką jest product placement - komentuje Marcin Męczkowski, członekzarządu A2 Multimedia.

Dołącz do dyskusji: Winiary reklamują się w serialu internetowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl