Wiktoria Gąsiewska w kampanii aplikacji Pogoda Interia
Interia przygotowała nową aplikację pogodową - Pogoda Interia. Będzie ona promowana m.in. przez spoty z udziałem Wiktorii Gąsiewskiej. Akcja realizowana jest przez Grupę Polsat Plus.
Aplikacja będzie promowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, Radiu Eska oraz w serwisach Grupy Interia.
- W naszych działaniach promocyjnych wykorzystujemy potencjał całej Grupy Polsat Plus. Dotyczy to również Interii i jej usług czy produktów - obecnie startujemy z kampanią promującą nową aplikację Pogoda Interia, a jej główną bohaterką jest Wiktoria Gąsiewska, znana aktorka i influencerka, związana z Telewizją Polsat. Innym przykładem podobnych działań marketingowych w ramach naszej Grupy jest udział Wilfredo Leona, związanego z siecią Plus, również w promocji Interii - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat. Za działania efektywnościowe odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego Mobiem, która wchodzi w skład Grupy Interia.
Aplikacja Pogoda Interia jest dostępna na urządzenia z systemem Android.
Dołącz do dyskusji: Wiktoria Gąsiewska w kampanii aplikacji Pogoda Interia
się chwali to… appka pogodowa :)))
Nowa aplikacja to się chwalą. Co w tym dziwnego?
Generalnie jak Polsat kupił Interia.pl to obecnie widać znaczące zwiększenie aktywności reklamowej firmy.