Rusza akcja "Dni Zmakowanych" w Mcdonald's
McDonald’s Polska rusza z kampanią walentynkową „Dni Zmakowanych”, skierowaną do użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s. Akcja potrwa do 10 marca i będzie pierwszą kampanią digitalową marki na polskim rynku, która w tak dużym zakresie wykorzystuje dane CRM do zbudowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67ae298dd6dea_dnizmakowanych.png)
McDonald’s postanowił docenić członków programu lojalnościowego MojeM, oferując im, spersonalizowane „walentynki” w aplikacji. Na podstawie historii zakupowej użytkownicy otrzymują unikalne podsumowanie swojej aktywności w McDonald’s, zakończone spersonalizowaną ofertą rabatową – prezentem od marki.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Dentsu Creative, która opracowała mechanikę aktywacji, strategię oraz ideę kreatywną. Agencja stworzyła także spójną komunikację wizualną, działania w aplikacji, kampanię digitalową oraz materiały do social media.
W ramach kampanii powstały angażujące treści interaktywne, które zachęcają użytkowników do dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz pogłębiania relacji z marką. Za wsparcie mediowe odpowiada dom mediowy OMD, a materiały do restauracji przygotowało DDB Warszawa.
- „Dni Zmakowanych” to innowacyjny sposób na budowanie więzi z gośćmi, który podkreśla wartość programu lojalnościowego McDonald’s. Kampania ma na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników aplikacji i umacnianie relacji z marką w walentynkowym kontekście – mówi Michał Kołodziej, senior digital supervisor, McDonald’s Polska.
Dołącz do dyskusji: Rusza akcja "Dni Zmakowanych" w Mcdonald's