SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej reklamy w telewizji

Telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy

Jak pokazują najnowsze dane o wpływach reklamowych za 11 miesięcy tego roku, opracowane w ramach raportu Media Monitoring, telewizja umacnia swoją pozycję na rynku reklamy.

Od czerwca do listopada udział stacji tv w tych wpływach wzrósł do 63,3% (z ok. 61% w I pólroczu). Drugie miejsca zajmuje prasa a trzecie radio. Całkowite wpływy reklamowe liczone na podstawie oficjalnych cenników wyniosły po 11 miesiącach 2003 r. 10,5 mld zł.

   czerwiec_listopad 03 styczeń - czerwiec 03
Udział w wydatkach  Wartość Udział Wartość Udział
PRASA DZIENNIKI 817358003 15,39% 1607228041 30,71%
PRASA MAGAZYNY 727825832 13,71%
RADIO 419489879 7,90% 422401554 8,07%
TELEWIZJA 3345943993 63,00% 3204049951 61,22%
  5310617708   5233679546  

Listę największych reklamodawców otwierają koncerny Procter&Gamble oraz Unilever Polska a kolejne miejsca zajmują operatorzy telefonii komórkowych.

Wydatki bez autopromocji.

Źródło: Media Monitoring (Agora S.A., AGB Polska, CR Media, SMG/KRC)

Dołącz do dyskusji: Więcej reklamy w telewizji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Doris
Ludzie ile można tych reklam oglądać w telewizji nudzi to już ludzie chcą oglądać program nie reklamy mam telewizor wyrzuci za okno
0 0
odpowiedź