Więcej nakładów na marketing w poczcie e-mail i mediach społecznościowych
Poczta e-mail i media społecznościowe - na te dwa kanały najwięcej marketerów zamierza w 2011 roku zwiększyć swoje budżety.
Z przeprowadzonego przez firmę StrongMail w listopadzie 2010 roku badania, w którym udział wzięli członkowie kierownictw firm z całego świata, wynika że prawie 2/3 z nich zwiększy w roku 2011 swoje wydatki na e-mail marketing, a 57 proc. na marketing w mediach społecznościowych. Na trzecim miejscu znalazły się internetowe wyszukiwarki (41 proc.).
Coraz więcej marketerów zamierza też w swoich działaniach łączyć pocztę e-mail z mediami społecznościowymi. Ponad 1/4 respondentów stwierdziła, że już opracowała i wprowadziła strategię wykorzystującą oba te kanały, a kolejne 43 proc. planuje to zrobić w przyszłym roku, chociaż w tej grupie niektórzy są do tego lepiej przygotowani od innych.
2222
Dołącz do dyskusji: Więcej nakładów na marketing w poczcie e-mail i mediach społecznościowych