WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp rozpoczął testowanie nowego rozwiązania skierowanego do firm, które ma pozwalać im na nawiązywanie łatwiejszego kontaktu z potencjalnymi klientami obecnymi na platformie. W trakcie prób jest aplikacja WhatsApp Business dla mniejszych firm oraz narzędzia dla dużych korporacji, a jednym z testowych partnerów zostały linie lotnicze KLM.
WhatsApp to należący do Facebooka od 2014 r. mobilny komunikator, z którego korzysta obecnie ok. 1,3 mld użytkowników na świecie.
W komunikacie na stronie internetowej WhatsApp ujawnił, że rozpoczął testy nowego systemu który ma pozwolić markom na skuteczniejszy niż dotąd kontakt z użytkownikami aplikacji.
WhatsApp podkreśla, że coraz więcej osób korzysta z komunikatora aby komunikować się z firmami, które są dla nich ważne. Jednak sposób, w jaki się to obecnie odbywa jest prymitywny, a użytkownicy nie zawsze są pewni czy firmy są autentycznie tymi, za które się podają.
Dlatego WhatsApp rozpoczął testowanie nowych rozwiązań, które mają zmienić sposób komunikacji pomiędzy markami a ich potencjalnymi klientami obecnymi w komunikatorze.
System będzie obejmował możliwość prowadzenia przez firmy chatów z użytkownikami oraz kierowania powiadomień do tych z internautów, którzy się na to zgodzą.
WhatsApp ujawnił, że przygotowuje dwie oddzielne oferty dla marek. Pierwsza z nich to aplikacja WhatsApp Business dla małych firm, druga to rozwiązanie dla przedsiębiorstw operujących na szeroką skalę z globalną bazą klientów, takich jak linie lotnicze, banki czy firmy handlu elektronicznego. Firmy te będą w stanie korzystać z nowych rozwiązań aby dostarczać swoim klientom powiadomienia takie jak godziny lotu, potwierdzenia dostarczenia czy inne aktualizacje.
Poza rozwiązaniami związanymi z komunikacją na linii marka – użytkownik WhatsApp prowadzi także próby systemu, który będzie weryfikował autentyczność i wiarygodność firm kontaktujących się z klientami. Dzięki temu internauci będą mieli pewność że komunikują się z zaufanym producentem czy dostawcą usług. Jednym z pierwszych partnerów WhatsApp w testach zostały holenderskie linie lotnicze KLM.
Whats(H)appy news! We just gave birth to a verified #Whatsapp account! https://t.co/qkjFothBLi pic.twitter.com/2Biy4rE5SD
— Royal Dutch Airlines (@KLM) 5 września 2017
Dołącz do dyskusji: WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami
-- www.url.one/k6rP
---------
Polecam serwis, póki co mało użytkowników i łatwo się wygrywa :)
====================================================
Ja wygralem nowego lapka za 190zł