„We’ve been everywhere” w internetowej kampanii Bridgestone
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa opon Bridgestone prowadzona pod hasłem „We’ve been everywhere” („Jesteśmy wszędzie”). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT i PHD.
Hasło kampanii „We’ve been everywhere” marki Bridgestone nawiązuje do słynnej piosenki Johnny’ego Casha „I've been everywhere, man”. Głównym elementem akcji jest serwis beeneverywhere.eu, w którym można obejrzeć wideo do piosenki Casha prowadzące do opcji interaktywnych takich jak personalizowane scenki filmowe, gry online i edytor filmów. Na stronie prowadzone są też konkursy i gry, w których do wygrania są m.in. wycieczki po Europie oraz spotkanie z Valentino Rossim, wielokrotnym mistrzem MotoGP.
Akcja obejmuje też aktywności na Facebooku i Twitterze. Działania są zaplanowane bezterminowo.
Celem kampanii jest zwiększenie popularności Bridgestone i odróżnienie jej od konkurencyjnych marek poprzez oferowanie odbiorcom rozrywki i wrażeń zamiast koncentrowania się na produkcie.
Za kreację i realizację akcji odpowiada międzynarodowa agencja JWT (należąca do grupy WPP), a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD.
Dołącz do dyskusji: „We’ve been everywhere” w internetowej kampanii Bridgestone
[url=http://www.armasul.pt/files/hogan1/stivaletto-hogan-opty.asp][/url]
[url=http://www.eastlocal.com/uncategorized/wholesale-mac-makeup-brushes-set-price-kkmboiiggo.html|][/url]