Bridgestone partnerem transmisji Eurosportu z igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018
Eurosport zawarł z firma oponiarską Bridgestone umowę, na mocy której marka ta została partnerem transmisji z zimowych igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018.
Na mocy zawartej umowy marka Bridgestone pojawi się na wszystkich kanałach Eurosportu relacjonujących zimowe igrzyska oraz na platformach internetowych i w social media.
Bridgestone ma już tytuł oficjalnego partnera przyszłorocznych igrzysk w Pjongczang. Firma planuje wykorzystać zawarte właśnie z Eurosportem partnerstwo do wzmocnienia kampanii „Chase your dream” która ma wystartować jeszcze w tym miesiącu. Działania reklamowe będą obejmować spoty tv na antenie Eurosportu oraz tzw. promosy w programie „Hall of Fame”.
Eurosport jako oficjalny partner przyszłorocznych igrzysk zimowych będzie transmitować to wydarzenie w telewizji, na platformach VOD, w social mediach oraz kanałach internetowych.
W ramach podpisanej właśnie umowy z Bridgestone, ten producent opon będzie sponsorować m.in. specjalną sekcję Eurosportu poświęconą olimpiadzie, serwisy informacyjne i wyniki z igrzysk na stronach internetowych nadawcy, aplikacje mobilne itp.
We Francji, gdzie Eurosport będzie oficjalnym nadawcą igrzysk w Pekinie w 2022 roku i w Paryżu w 2024 roku, zaplanowano kampanię reklamową świętującą zaangażowanie marki Bridgestone w olimpiadę.
Dołącz do dyskusji: Bridgestone partnerem transmisji Eurosportu z igrzysk olimpijskich Pjongczang 2018