Walk Creative wygrywa przetarg Makro Polska
Walk Creative wygrywa przetarg kreatywny Makro Polska. Agencja opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
Festiwal Tydzień Kuchni Polskiej, organizowany w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni Makro Polska, promuje rodzime produkty. W tegorocznej edycji, blisko 400 restauracji z całej Polski zaserwuje menu złożone z flagowych lub specjalnie przygotowanych na tę okazję dań.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej tegorocznej akcji odpowiada Walk Creative. Szereg aktywności kampanijnych realizowany jest równolegle w mediach tradycyjnych, w tym OOH oraz online, a także w kanałach SoMe marki i kinach w całej Polsce.
Zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Dołącz do dyskusji: Walk Creative wygrywa przetarg Makro Polska