OBTK realizuje działania SEO dla MAKRO Polska
Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Makro Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej oraz promowanie wydarzenia pod tym samym hasłem.

Sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne organizuje Tydzień Kuchni Polskiej. Wydarzenie odbędzie się w listopadzie i potrwa trzy tygodnie. W ramach Tygodnia Kuchni Polskiej aż 400 restauracji przygotuje menu, składające się z flagowych dań oraz potraw stworzonych specjalnie na tę okazję.
W ramach współpracy OBTK przeprowadza analizę słów kluczowych, optymalizację treści oraz budowanie strategii linkowania, aby zapewnić jak najwyższą pozycję serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl w wynikach wyszukiwania. Działania te mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym przyciągnięcie większej liczby uczestników wydarzenia.
Dołącz do dyskusji: OBTK realizuje działania SEO dla MAKRO Polska