Viacom i ViTrue stworzyły stronę z teledyskami internautów
ViTrue - platforma reklamowa tworzona przez użytkowników - we współpracy z należącą do Viacom telewizją muzyczną VH1 stworzyła serwis internetowy przeznaczony na muzyczne klipy wideo tworzone przez internautów.
Nowa strona talentload.tv pozwala użytkownikom na tworzenie i zamieszczanie muzycznych teledysków przy użyciu platformy i narzędzi ViTrue.
„Strona umożliwia nam współpracę z naszą widownią. Może ona wspierać naszą sieć i naszych partnerów w sposób jaki dotąd nie był możliwy” – powiedział Fred Graver, przedstawiciel VH1.
Telewizja VH1 używała strony talentload.tv we wcześniejszych promocjach, gdy wspólnie z Warner Brothers organizowała konkurs na tekst do piosenki promującej film „Prosto w serce” („Music and Lyrics”), z Hugh Grantem i Drew Barrymore w rolach głównych, który 14 lutego trafi do kin. Kampania ta jak dotąd wygenerowała ponad milion odsłon na stronie, a użytkownicy zamieścili około 400 oryginalnych, stworzonych przez siebie piosenek miłosnych.
Dołącz do dyskusji: Viacom i ViTrue stworzyły stronę z teledyskami internautów