Były menedżer Wirtualnej Polski na czele sprzedaży w Iberionie. Jego zastępcą Lidia Cybulska
TOP15 projektów medialnych na Patronite. Lider zgarnął ponad 5 mln zł
Allegro zwija studencki Smart!
Jest szef redakcji serwisu show-biznesowego Republiki. Transfer z Polska Press
TVP z ukraińskojęzycznym kanałem. Ruszyła Slawa TV
„Pytanie na śniadanie” z nową prezenterką pogody. Prowadzi kanał razem z Maciejem Orłosiem
Zmiana w emisji „Raportu specjalnego”. Program Bianki Mikołajewskiej rzadziej na antenie
TVP grozi ogromna kara? Spółka odpowiada na zarzuty Macieja Świrskiego
W Polsce w 2024 roku sprzedało się ponad 280 mln egzemplarzy prasy. Liderem „Fakt”
Roszady personalne w PMPG Polskie Media
Agora ma pomysł na pokrycie reszty straty
Danuta Holecka górą w sądzie. Tomasz Lis ma przeprosić na okładce “Newsweeka”
Doda, Chajzer i Rozenek-Majdan ukarani za reklamy bez oznaczeń. Ile zapłacą?
Oshee głównym partnerem Igi Świątek
Globalna CEO Effie Worldwide: 2025 rokiem eksperymentów z AI
Zmiany w Sigmie Bis. "Do pierwszej ligi domów mediowych raczej nie wejdzie"
Dziennikarze z tantiemami? Szef KRRiT chce rewolucyjnych zmian
Internetowa rozgłośnia przestała nadawać. „Szukamy finansowania”
Skarga Radia Gdańsk na nowy wymóg KRRiT
Ekonomia, bezpieczeństwo i zmiany prawa. Debata Kobiet w Polskim Radiu RDC
Stanowski rusza po podpisy. Nie zebrał jeszcze połowy
Ogłoszono nominacje w konkursie Lwy PR. Szansę na nagrodę ma portal Wirtualne Media
Producent Milki z nową agencją PR
PolKa – Polska Kaucja zatrudnia agencję Clear Communication Group
Ekologia czy problemy finansowe – dla kogo są second handy w Polsce?
Konfederacja i Mentzen pną się w nowym sondażu
Tym politykom najbardziej ufamy. Trzaskowski przed Dudą i Morawieckim
Dziennikarze i odbiorcy mediów boją się sztucznej inteligencji. Chodzi o weryfikację źródeł informacji
Cyberatak na systemy informatyczne Polskiej Agencji Kosmicznej
W Orange Polska dalej ubywa pracowników. Przez dekadę zniknął co drugi
Polskie modele AI z pilotażem w tym roku. Co jest największym wyzwaniem?
Meta idzie na zwarcie z Chatem GPT. Będzie osobna aplikacja z AI
Polacy dali zarobić sklepom IKEA. Nie tylko na meblach
Sklepy Dino dalej rosną, choć z mniejszą marżą. Już 50 tys. pracowników
Nowa ekskluzywna marka już w Polsce
„Anora” i „The Brutalist” triumfują na Oscarach. Jest polski akcent
TOP 10 serialowych hitów Netfliksa w drugiej połowie 2024 roku
Udręczona matka-Polka w akcji. Jak wypadł nowy sezon serialu „Krew z krwi”?
Kto dostanie najwięcej Oscarów? Faworytami „Emilia Perez” i „Brutalist”
Jak wynika z danych firmy badawczej Hitwise, wyszukiwarki internetowe mają spory wpływ na liczbę użytkowników odwiedzających sklepy online i strony z ogłoszeniami.
W pierwszym kwartale bieżącego roku 8 milionów Amerykanów powyżej 12. roku życia oglądało materiały wideo za pomocą telefonów komórkowych.
Amerykańskie media internetowe zatrudniały w kwietniu 40100 pracowników - wynika z danych AdAge DataCenter.
Należący do Google serwis YouTube wprowadził reklamy do zamieszczanych przez użytkowników klipów wideo.
Liczba użytkowników odwiedzających strony internetowe gazet rośnie procentowo szybciej niż liczba użytkowników całego Internetu.
Założona przez twórców Skype i Kazaa telewizja internetowa Joost dopiero co oficjalnie wystartowała, a już pojawił się dla niej rywal.
Ponad połowa dzieci w wieku 12-14 lat posiada własny telefon komórkowy.
Google uzyskał w kwietniu 65,26 procenta udziałów na rynku wyszukiwarek w USA.
Około 30 procent posiadaczy komórek łączy się z Internetem za pomocą swojego telefonu.
Firma Pepsi zachęca - w najnowszej kampanii - swoich klientów do tworzenia własnych projektów puszek z napojem.
Zapisz się do newslettera