Jak wynika z danych firmy badawczej Hitwise, wyszukiwarki internetowe mają spory wpływ na liczbę użytkowników odwiedzających sklepy online i strony z ogłoszeniami.
W pierwszym kwartale bieżącego roku 8 milionów Amerykanów powyżej 12. roku życia oglądało materiały wideo za pomocą telefonów komórkowych.
Amerykańskie media internetowe zatrudniały w kwietniu 40100 pracowników - wynika z danych AdAge DataCenter.
Należący do Google serwis YouTube wprowadził reklamy do zamieszczanych przez użytkowników klipów wideo.
Liczba użytkowników odwiedzających strony internetowe gazet rośnie procentowo szybciej niż liczba użytkowników całego Internetu.
Założona przez twórców Skype i Kazaa telewizja internetowa Joost dopiero co oficjalnie wystartowała, a już pojawił się dla niej rywal.
Ponad połowa dzieci w wieku 12-14 lat posiada własny telefon komórkowy.
Google uzyskał w kwietniu 65,26 procenta udziałów na rynku wyszukiwarek w USA.
Około 30 procent posiadaczy komórek łączy się z Internetem za pomocą swojego telefonu.
Firma Pepsi zachęca - w najnowszej kampanii - swoich klientów do tworzenia własnych projektów puszek z napojem.
Zapisz się do newslettera