W pierwszym kwartale bieżącego roku 8 milionów Amerykanów powyżej 12. roku życia oglądało materiały wideo za pomocą telefonów komórkowych.
Jak wynika z danych firmy badawczej Hitwise, wyszukiwarki internetowe mają spory wpływ na liczbę użytkowników odwiedzających sklepy online i strony z ogłoszeniami.
Amerykańskie media internetowe zatrudniały w kwietniu 40100 pracowników - wynika z danych AdAge DataCenter.
Należący do Google serwis YouTube wprowadził reklamy do zamieszczanych przez użytkowników klipów wideo.
Założona przez twórców Skype i Kazaa telewizja internetowa Joost dopiero co oficjalnie wystartowała, a już pojawił się dla niej rywal.
Liczba użytkowników odwiedzających strony internetowe gazet rośnie procentowo szybciej niż liczba użytkowników całego Internetu.
Ponad połowa dzieci w wieku 12-14 lat posiada własny telefon komórkowy.
Google uzyskał w kwietniu 65,26 procenta udziałów na rynku wyszukiwarek w USA.
Około 30 procent posiadaczy komórek łączy się z Internetem za pomocą swojego telefonu.
Firma Pepsi zachęca - w najnowszej kampanii - swoich klientów do tworzenia własnych projektów puszek z napojem.
Zapisz się do newslettera