Ruszyła kampania Tymbark Just Plants bez glutenu
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię promującą napoje roślinne Tymbark Just Plants. Podkreśla w niej to, że nie zawierają glutenu.

Ruszyła kampania reklamowa marki Tymbark Just Plants. Teraz napoje roślinne od Tymbarku mają nową, ulepszoną recepturę: powstały na bazie owsa z dodatkiem wapnia i wit. B12 i D, bez dodatku cukru i konserwantów oraz bez glutenu.
Bezglutenowość jest główną cechą podkreślaną w kampanii napojów Tymbark Just Plants. W najnowszej odsłonie "Jakieś ALE? Żadnych ALE!", komunikacja 360 Tymbark Just Plants obejmuje szerokie działania marketingowe: telewizję, outdoor, digital, platformy VOD, display oraz social media.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Publicis, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Tymbark Just Plants bez glutenu