Tymbark Gazzzowany reklamowany jako „maksymalnie owocowy, idealnie gazowany” (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa napoju Tymbark Gazzzowany (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Gazzzowany - maksymalnie owocowy, idealnie gazowany”, przygotowały firmy BrainBox i Mindshare Polska.

Spot napoju Tymbark Gazzzowany pokazuje, że pomarańcze, z których jest on produkowany, zachowują się zupełnie inaczej od nudnych, zwykłych owoców - dosłownie eksplodują sokiem, smakiem i orzeźwieniem. Reklama podkreśla też, że napój nie zawiera żadnych konserwantów, barwników ani substancji słodzących.
Spot jest emitowany od 16 czerwca. Jego kreację zajęła się agencja BrainBox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Tymbark Gazzzowany reklamowany jako „maksymalnie owocowy, idealnie gazowany” (wideo)