Tic Tac reklamuje się na smartach
Prowadzona jest akcja wspierająca kolejną odsłonę kampanii Tic Tac przebiegająca pod hasłem "Spotkaj się z nagrodami w New Yorker". W nowej odsłonie kampanii Tic Tac wykorzystał samochody marki smart.
Akcja z wykorzystaniem 28 smartów rozpoczęła się 16 października i potrwa do 13 listopada br. Działania mają polegać m.in. na Road show smartów w miejscach, gdzie przebywa grupa docelowa. Dodatkowo rozdawane będą ulotki z informacja o konkursie. W pierwszym tygodniu kampanii wszystkie samochody można było zobaczyć na ulicach Warszawy, a w kolejnych tygodniach w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Rzeszowie Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Białymstoku, Toruniu oraz w Katowicach.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja a2 S.A.
Cała kampania pod hasłem "Spotkaj się z nagrodami w New Yorker" trwa od 10 października do 10 grudnia 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Tic Tac reklamuje się na smartach