SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tic Tac reklamuje się na smartach

Prowadzona jest akcja wspierająca kolejną odsłonę kampanii Tic Tac przebiegająca pod hasłem "Spotkaj się z nagrodami w New Yorker". W nowej odsłonie kampanii Tic Tac wykorzystał samochody marki smart.

Akcja z wykorzystaniem 28 smartów rozpoczęła się 16 października i potrwa do 13 listopada br. Działania mają polegać m.in. na Road show smartów w miejscach, gdzie przebywa grupa docelowa. Dodatkowo rozdawane będą ulotki z informacja o konkursie. W pierwszym tygodniu kampanii wszystkie samochody można było zobaczyć na ulicach Warszawy, a w kolejnych tygodniach w Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Rzeszowie Bydgoszczy, Wrocławiu, Krakowie, Białymstoku, Toruniu oraz w Katowicach.

tictac

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja a2 S.A.

Cała kampania pod hasłem "Spotkaj się z nagrodami w New Yorker" trwa od 10 października do 10 grudnia 2008 roku.

Dołącz do dyskusji: Tic Tac reklamuje się na smartach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl