SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Więcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA

Globalna platforma mediowa Teads poszerza wyłączną współpracę z koncernem VIDAA dostarczającym system operacyjny do telewizorów smart TV. Współpraca obejmuje prawie 30 rynków, m.in. Polskę.

W ramach rozszerzonego partnerstwa Teads zachowuje wyłączny dostęp do najistotniejszych placementów reklamowych na ekranach głównych platformy VIDAA. Ponadto uzyskuje dostęp do usługi strumieniowej w tym systemie.

- Nasze produkty reklamowe CTV Native i Homescreen uzupełniają oraz wyróżniają naszą całościową strategię, dostarczając innowacyjne formaty reklam i większy wybór, aby docierać do konsumentów w nowy sposób. Rozszerzenie naszego wyłącznego partnerstwa z VIDAA pozwala nam dodatkowo wspierać naszą strategię CTV na rynkach globalnych, w tym europejskich jak w Polsce - opisuje w komunikacie prasowym Jeremy Arditi, VC CEO w Teads.

Oprócz Polski współpraca obejmuje 26 rynków europejskich wraz z regionem Azji i Pacyfiku, USA i Kanadą. - Łącząc zasięg naszej globalnej platformy dostępnej w gospodarstwach domowych m.in. na rynku Polskim i w całym regionie CEE z ekspertyzą Teads w zakresie reklamy cyfrowej, tworzymy znaczące możliwości dla marek, aby angażować odbiorców w sposób przemyślany - komentuje Guy Edri, CEO w VIDAA USA.

System VIDAA OS działa na telewizorach smart TV takich marek jak Hisense czy Toshiba. 

Dołącz do dyskusji: Więcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl