„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)
W maju 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - czwarte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 311 202 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 3,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 16,04 proc. do poziomu 200 616 egz.
Podium zamyka „TV14” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 1,12 proc. do 185 710 egz. W maju ub.r. tytuł ten był piąty.
Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Świat Seriali”, który awansował z pozycji siódmej. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 168 971 egz., po jednak spadku o 2,38 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | maj | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Tele Świat | 455 963 | 311 202 | 311 202 | 479 946 | 324 075 | 324 075 | -3,97% |
Przyjaciółka | 270 383 | 200 616 | 200 616 | 341 898 | 238 954 | 238 954 | -16,04% |
TV14 | 289 909 | 185 710 | 185 710 | 290 956 | 187 822 | 187 822 | -1,12% |
Świat Seriali | 268 265 | 168 971 | 168 971 | 269 868 | 173 099 | 173 099 | -2,38% |
Party Życie Gwiazd | 252 005 | 162 629 | 162 562 | 329 046 | 212 940 | 212 873 | -23,63% |
Tina | 283 208 | 154 008 | 154 008 | 304 926 | 179 979 | 179 979 | -14,43% |
Tele Max | 222 483 | 139 034 | 139 034 | 227 879 | 147 229 | 147 229 | -5,57% |
Show | 243 602 | 138 225 | 138 225 | 319 926 | 201 807 | 201 807 | -31,51% |
Gala | 211 726 | 124 015 | 123 745 | 240 827 | 131 660 | 131 610 | -5,98% |
Z Życia Wzięte | 213 000 | 122 746 | 122 746 | 251 650 | 139 580 | 139 580 | -12,06% |
Super TV | 210 632 | 115 308 | 115 308 | 212 171 | 127 677 | 127 677 | -9,69% |
Naj | 166 266 | 82 195 | 82 195 | 199 294 | 109 650 | 109 650 | -25,04% |
Viva | 131 118 | 94 833 | 79 046 | 183 755 | 104 477 | 104 477 | -24,34% |
Takie jest Życie | 153 447 | 76 131 | 76 131 | 169 895 | 78 619 | 78 619 | -3,16% |
Pani Domu | 123 880 | 75 463 | 75 372 | 181 046 | 112 508 | 112 417 | -32,95% |
Sukcesy i Porażki | 130 750 | 74 581 | 74 581 | 146 000 | 83 821 | 83 821 | -11,02% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 118 740 | 89 476 | 73 919 | 167 500 | 98 751 | 98 267 | -24,78% |
Relaks | 144 965 | 72 308 | 72 308 | 154 948 | 71 109 | 71 109 | 1,69% |
Ekran TV | 77 390 | 39 649 | 39 649 | 92 483 | 46 868 | 46 868 | -15,40% |
Bravo Sport | 97 478 | 36 300 | 36 300 | 132 435 | 101 859 | 101 859 | -64,36% |
Kaczor Donald | 40 000 | 22 870 | 22 870 | 40 000 | 23 109 | 23 109 | -1,03% |
Bravo | 65 321 | 21 953 | 21 953 | 134 978 | 54 085 | 54 085 | -59,41% |
Forum | 29 000 | 13 410 | 13 410 | 32 910 | 15 376 | 15 376 | -12,79% |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 450 | 2 417 | 17 000 | 2 961 | 2 940 | -17,79% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)