Szybki wzrost liczby internautów w Indiach
W maju bieżącego roku z internetu w domu lub pracy korzystało ponad 28 milionów mieszkańców Indii w wieku co najmniej 15 lat.
W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego oznacza to wzrost o 27 procent, dzięki czemu Indie są jedną z najszybciej rozwijających się populacji internetowych na świecie - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Co więcej, tamtejsi użytkownicy internetu stanowią obecnie zaledwie 3 procent ogółu ludności, co stwarza duże pole do wzrostu w kolejnych miesiącach i latach.
W maju najchętniej odwiedzaną własnością internetową w Indiach były strony należące do Google, które zanotowały 19,7 miliona unikalnych wizyt. Złożyła się na to przede wszystkim popularność firmowej wyszukiwarki, serwisu społecznościowego Orkut, platformy blogowej Blogger.com oraz serwisu wideo YouTube.
Następne pod tym względem były strony należące do: Yahoo (18,7 mln wizyt), Microsoftu (12 mln), Rediff.com India (9,2 mln), AOL (6,3 mln), NIC.IN (6 mln), Times Internet Limited (5,9 mln), Wikipedii (5,3 mln), Naukri (5,1 mln), eBay (5 mln), Indian Railways (4,5 mln), CNET Networks (3,8 mln), Ask Network (3,4 mln), BharatMatrimony.com (3,4 mln) oraz Monster Worldwide (3,3 mln).
Z danych comScore wynika również, że w maju indyjscy użytkownicy korzystali z internetu średnio 25 razy w miesiącu, a na jedną wizytę przeznaczali 28 minut. Najwięcej czasu na surfowanie po sieci - średnio 12 godzin miesięcznie - poświęcali internauci w wieku od 15 do 24 lat.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost liczby internautów w Indiach