SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kammel, Brzozowski i Lipowska w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)

Telewizja Polska zaprezentowała wizerunkowy spot jesiennej ramówki, w którym występują m.in.: Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski, Teresa Lipowska i Katarzyna Cichopek.

Kadr ze spotu promojącego jesienną ramówkę TVP; fot. TVP/YouTube/screen Kadr ze spotu promojącego jesienną ramówkę TVP; fot. TVP/YouTube/screen

Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice of Poland”, „Jaka to melodia?”, „Pytanie na śniadanie”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” i „Korona królów. Jagiellonowie”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W 90-sekundowym klipie występują m.in.: Tomasz Kammel, Rafał Brzozowski, Tomson i Baron, Justyna Steczkowska, Tomasz Wolny, Jacek Knap, Ida Nowakowska, Marek Sierocki, Marek Piekarczyk, Marek Molak, Natalia Zambrzycka, Teresa Lipowska, Katarzyna Cichopek, Henryk Talar, Tomasz Wolny, Sebastian Skoczeń i Milena Staszuk.

Telewizja Polska w klipie wykorzystała utwór „Razem” z repertuaru Zespołu Vox.

Oficjalna premiera spotu odbyła się wczoraj podczas konferencji prezentującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej.

Spot emituje już Polsat, w przyszłym tygodniu premiera klipu TVN

Telewizja Polska jako drugi duży nadawca rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu wiosennej ramówki. Od 3 sierpnia klip pokazuje Polsat.

Z kolei od przyszłego tygodnia wizerunkowy spot zacznie pokazywać TVN.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc., a TVP2 - 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: Kammel, Brzozowski i Lipowska w spocie jesiennej ramówki TVP (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
Nie oglądamy TVP
14 8
odpowiedź
User
Kuba
Jezu drogi, tyle sztucznych uśmiechów na jednym filmie to jeszcze nie było. Mega obciach.
0 0
odpowiedź
User
Seba
Spot wizerunkowy powinien być naturalny, ciekawe co oni braki że wszystkie takie uśmiechnięte przez kilka godzin kręcenia do kotleta ...
0 0
odpowiedź